BLIK #10.2 is uit!

Afgelopen zomer is de nieuwe editie van BLIK uitgekomen! Ook dit nummer hebben we weer goede, interessante  en leuke artikelen voor je gebundeld. Zo schrijft  Yvette Nikolov een artikel over het Duskpanel als bemiddelaar tussen de erotiekdistributeur en de consument. In het beeldessay schrijft Thomas van Drielen over hoe hij met, en door middel van fotografie zichzelf kan zijn. Het interview is dit keer met mediastrateeg Jojanneke van den Bosch die vertelt over haar zelfontworpen methode: de Creative Achiever Method. Een ander uniek project dat aandacht krijgt in deze uitgave van BLIK is de onderzoeksgroep [urban interfaces]. Sophie Robat heeft een artikel geschreven over de adressering van de fan in trailers. Ten slotte kijkt Max Schmermbeck in zijn column kritisch naar de ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie en de rol die de mens hierbij, en hierin, heeft. Veel leesplezier en nog een fijne zomer gewenst!

PS: Mocht je nog geen abonnee zijn, dan kan je hier een abonnement afsluiten zodat de volgende editie van BLIK op jouw deurmat valt!